logo-1-ppiltm6skctnos2dzm795igwuos2zd0ku2fnweu508 copy

پترونسوز ایران

گروه صنعتی

تماس

09124109778

آدرس فروشگاه

خ امیرکبیر، ناظم الاطباء جنوبی، پ 73

logo-1-ppiltm6skctnos2dzm795igwuos2zd0ku2fnweu508 copy

پترونسوز ایران

گروه صنعتی

ورق نسوز کلینگریت

ورق نسوز کلینگریت

ورق کلینگریت نیز همچون دیگر انواع ورقهای نسوز درصنایع مختلف بسیار پرکاربرد است. ورق کلینگریت  مهم و کاربردی به شمار می رود. می توان گفت ورق کلینگریت از مهمترین، کاربردی ترین  و پرفروش ترین ورق های نسوز است.ناگفته نماند که نام صحیح و اصلی این محصول، ورق نسوز واشر است.ازآنجایی که معروف ترین کارخانه ی تولید کننده ی ورق های واشر،کارخانه ای با برند کلینگر است، ورق واشرنیز با نام کلینگریت خوانده می شود

توضیحات

ورق کلینگریت نیز همچون دیگر انواع ورقهای نسوز درصنایع مختلف بسیار پرکاربرد است. ورق کلینگریت  مهم و کاربردی به شمار می رود. می توان گفت ورق کلینگریت از مهمترین، کاربردی ترین  و پرفروش ترین ورق های نسوز است.ناگفته نماند که نام صحیح و اصلی این محصول، ورق نسوز واشر است.ازآنجایی که معروف ترین کارخانه ی تولید کننده ی ورق های واشر،کارخانه ای با برند کلینگر است، ورق واشرنیز با نام کلینگریت خوانده می شود.

 

ورق نسوز کلینگریت یکی از مواد نسوز است که تقریباً دراکثر صنایع مورد استفاده قرارمیگیرد.موارد استفاده ی این ورق نسوز از خانه های افراد شروع شده و تاعظیم ترین کارخانه های صنعتی و تولیدی ، نیروگاهها و سکوهای غول پیکرنفتی پیش می رود.به عنوان برندهای مختلف و مشهور ورق نسوز واشر می توان به اکسترا، فرنزلیت، بروگمن، تومبو، تماک، تسنیت و متریال که بسیار هم کاربرد دارند اشاره کرد.

 

ورقهای کلینگریت از ترکیب پودرآزبست با رزین های لاستیکی ان بی آر، اس بی آر، و چند رزین دیگرساخته می شوند.این رزینها و مواد بطور سرّی و محرمانه ترکیب می شوند و ساختاراین ورق را تشکیل می دهند.درواقع وجود این رزین های لاستیکی است که موجب انعطاف پذیری بهتر این ورق می شوند. پودرآزبست بکار رفته درساختار این ورق نیز تحمّل حرارت آب بندی این محصول را امکانپذیر می سازد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ورق نسوز کلینگریت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *