logo-1-ppiltm6skctnos2dzm795igwuos2zd0ku2fnweu508 copy

پترونسوز ایران

گروه صنعتی

تماس

09124109778

آدرس فروشگاه

خ امیرکبیر، ناظم الاطباء جنوبی، پ 73

logo-1-ppiltm6skctnos2dzm795igwuos2zd0ku2fnweu508 copy

پترونسوز ایران

گروه صنعتی

ورق نسوز ویکتوری

ورق نسوز ویکتوری

ورق نسوز ویکتوری از الیاف سلولزی ساخته شده است ؛ به همین دلیل به آن ورق نسوز سلولزی و یا مقوای نسوز نیز گفته می شود . این محصول یکی از معدود ورق هایی است که با چگالی بالا تولید می شود…

توضیحات

ورق نسوز ویکتوری از الیاف سلولزی ساخته شده است ؛ به همین دلیل به آن ورق نسوز سلولزی و یا مقوای نسوز نیز گفته می شود . این محصول یکی از معدود ورق هایی است که با چگالی بالا تولید می شود . ورق نسوز یکی از مهمترین محصولات در حوزه صنعت می باشد . کاربرد های بسیار زیاد آن سبب شده تا امروزه از ورق نسوز برای ساخت انواع واشر و درزگیر های نسوز و همچنین تولید انواع فلنچ و واشر آب بندی استفاده شود . یکی از دلایلی که ورق نسوز ویکتوری بسیار طرفدار دارد را می توان به قیمت بسیار پایین آن نسبت به بقیه ورق های نسوز مربوط دانست . به همین دلیل در بیشتر صنایع خودروسازی و ماشین آلات و همچنین در کارخانه های صنعتی از رقبای خود پیشی گرفته است .

 

به دلیل استفاده از الیاف سلولوزی در ساختار این محصول و عاری بودن از مواد مخرب طبیعت ، آن را دوست دار  سازگار با محیط زیست می نامند . یکی از کاربرد های اصلی ورق نسوز ویکتوری کارکرد در محیط حرارتی و آب داغ و روغن داغ است .

جدول ویژگی‌ها

اندازه ها

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ورق نسوز ویکتوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *